miercuri, 27 octombrie 2010

M-am săturat

M-am săturat
(Muzică şi text: Călin Bârcean)

Iubito vreau să-mi dai un semn,
Să-mi cumperi un căţel de lemn
Nu te speria şi nu zâmbi
Nu mai sunt cel pe care-l ştii!

Îmi şifonezi haina cu dungi
Şi mă mai şi pătezi pe blugi!
Până şi cel mai sincer gând
Tu vrei să-l scuturi de pământ!

Să fie de vină tricoul ce-l porţi,
Sau poate-i iubirea trasă la sorţi?!
E timpul să spun: „m-am săturat”
Dar sufletul meu e prea şifonat.

Eşti sigură că n-ai greşit?
Sau în iubiri te-ai rătăcit!
Cum naiba umbli noaptea-aşa
Lăsând păreri la uşa mea!

Vezi bine că mă străduiesc
Într-un târziu deloc firesc
Şi-ţi cumpăr flori, ţi-aduc ardei,
Dar ţie-ţi trebe’ ghiocei!

Şi-acum ce-aş mai putea să spun?
Să sparg baloane de săpun
Sau să le-arunc la nesfârşit
Cum mă arunci tu pe nimic

Dar eu te iert şi te-nţeleg
În tot scenariul ăsta bleg
Un singur lucru nu uita:
Mai treci pe lângă uşa mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu