miercuri, 27 octombrie 2010

Călător prin timp

Călător prin timp
(muzică: Marian Draghia; text: Călin Bârcean/Marian Draghia)

Sunt un călător prin timp
Umbră a primului meu anotimp
Din zile apuse caut să culeg
Trecutul întreg

Chema desculţă secunda în gând,
Ochii ascunşi de suflet flămând
Mă chema destul să mă pot apropia
Timpul curgea.

Sunt un călător...

Am vrut într-o clipă de drum să-i spun
Paşii spre mine eu să-i îndrum
Culori ce din soare desprinse se duc
Dau să le-apuc

Norii de ieri, ce nici mâine nu trec
În palmele ei uşor se petrec
Lacrima dintre noi s-a uscat
Timpul a stat.

Sunt un călător...

Lumina pătrunde-n faţă lovind
Şi urmăreşte fuga de timp - un călător
Trezitul de noapte şi ceaiul din zori
Aruncă în lumea dusă de nori - un călător

Drumul mă apasă în bătaia pietrelor
Un călător...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu