miercuri, 27 octombrie 2010

Cântec de familie

Cântec de familie
(Muzică şi text: Călin Bârcean)

Mi-ai dat într-o vară, până târziu,
Motive să te ştiu
Mi-ai dat fără vorbe, rând după rând,
Lumină-n orice gând

Mi-ai dat mai apoi voie să-ţi spun,
Că vreau să-mi stai în drum
Mi-ai dat numai mie voie să-ţi cer
Viaţa-n orice fel

Numai tu ştii câte le-am putut visa
Ascuns în palma ta!

Mi-ai dat prea curat de la-nceput,
Întregul tău trecut
Mi-ai dat ca dovadă c-ai să rămâi,
Iubirea ta dintâi

Numai tu eşti în măsură să asculţi
Când anii sunt prea mulţi

Mi-ai dat ca minune fără hotar,
Atâtea vieţi în dar
Mi-ai dat ca răspuns, zi după zi,
Lumină prin copii

Numai tu eşti în putere să mă vrei
Când anii sunt prea grei!

Numai tu ştii, să mă duci prin viaţă-n zori
Dincolo de nori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu