marți, 26 octombrie 2010

Iubiri agricole

Iubiri agricole
(muzica şi text: Bârcean Călin)

În sat iar noaptea s-a lăsat
Mult prea duios,
Pot spune că am terminat
Cartofii de scos.

Iubita mea poţi fi chiar tu
Numai te rog nu spune nu!
Alege fără şovaială
Viaţa la ţară.

Nu înţeleg cum poţi să faci
Vacanţa mare la oraş!
Alege fără şovăială
Viaţa la ţară.

Te-aş duce până-n Planu’ meu
Departe de sat...
Să recoltăm într-un târziu
Tot ce-ai visat !

Un corcoduş îngândurat
Îmi sugera c-ar fi păcat
Să nu profit cu mândra mea
De umbra sa !

Deci bine vezi că nu e greu
Sub corcoduş şi tu şi eu
Alege fără şovăială
Viaţa la ţară!

Un rând timid de cucuruz
Foşneşte într-una,
Ca farul de autobuz
Îţi pâlpâie luna.

Până şi buruienile
Se vor suci cu spatele
Când tu-mi vei cere-n gura mare
O sărutare !

Că tu nu ştii ce pot să spun
În anturajul unui prun!
Şi câte ceasuri pot cânta
În preajma ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu